fredag 19 augusti 2011

Ja nu är det inte natt heller.



Min väninna kom till mej ikväll med sin bärbara dator, så jag kunde fixa lite med bloggen. Hon ställer verkligen upp för mej. :) <3 Och så har jag gått med i ett surfprogram, som jag tycker är jättespännande. Det heter MXG pengasurf. Det är, för mej ett trafikprogram till bloggen. Men man kan också surfa pengar om man vill. Jag har en banner till dom om ni vill va med. Den finns långt ner till höger.

Min dag har varit stillsam, som ni kanske förstår. Kusligt väder idag, så vi har eldat i öppna spisen, och värmen sprider sej i hela huset. Härligt. Och ljudet från brasan är underbar.
























Ikväll ska vi ta det lugn och bara mysa. Åta och dricka gott. Det är vi verkligen värda. Speciellt min man, som gör allt här hemma nu. Han klagar inte. Han går där och ser så mysig ut min lille man.

Barnen är utflugna och bor en bra bit bort från oss, så de kommer inte hem till helgen. De har sitt att sköta. Men de har dåligt samvete för att de inte kan komma när jag har skadat mej. Men jag sa till dom att vi klarar oss så bra ändå. Det är viktig för barnen att de får vara självständiga och göra vad de vill. Herre Gud, de är vuxna människor. Och det finns både telefon och datorer numera. Värre var det förr. Har talat med äldste sonen på skype, tror jag det heter. Jätteroligt. Där satt jag och pratade med honom och t o m SÅG honom. Vilken teknik vi har fått! Jag måste skaffa mej en dator. Det är ett MÅSTE nu, när jag märker hur bra det är.


En sån här kanske...  Jag vill inte ha någon rosa eller lila, för då spyr jag till slut. För jag vet att man tröttnar på de där pastellfärgerna med tiden.

Nej nu ska min kära vän gå hem i ovädret, hon har visst träff med en kille i kväll. Hoppas det går bra och att de får det myyysigt. :) Så jag säger som vanligt

På återseende!

Inga kommentarer: