lördag 13 augusti 2011

God morgon!

Oj, redan lördag. Tiden står verkligen inte stilla. Och vackert solsken är det idag. Funderar på att äta frukost på altanen. Men jag vet inte hur många grader det är. Får kolla det först. Och nej, har inte ätit frukost ännu. Bara druckit kaffe. Ibland har jag ingen matlust på morgnarna. Och tvinga i mej mat gör jag bara inte.

Jag var uppe sent igår kväll. Kunde inte slita mej från datorn och bloggen. Det var så roligt. Så det har inte blivit så många timmars sömn för mej. Vaknade av att min katt ville gå ut. Så det var bara att stiga upp och släppa ut honom. Och sen kunde jag inte somna om. Men det kvittar.

Jag kollade lite bloggar inatt. Och vad mycket bilder en del har. Det såg så trevligt och snyggt ut, så jag får väl göra likadant. Lägga ut fler bilder i inläggen. Men det värsta är att jag inte har så mycket bilder. Får väl börja fota lite mer så jag har på lager. Och klart när det händer något roligt o s v.

Jag har några bilder sen ett par veckor sedan, när jag var ute och gick mina promenader.



















Ja blommorna är fortfarande kvar. Det är så härligt att gå och titta på allt naturen har att bjuda på. Och vilda blommor bara älskar jag. De sköter sej själva. Där är det inget tvång, som det kan bli i rabatterna vid stugan.
















En fröjd för ögonen. Små solar i rabatten.

Nu tror jag att jag ska kolla om det är varmt nog att sitta ute och äta frukost. Det ser verkligen inbjudande ut. Men troligtvis är det för kallt. Och jag med min förkylning. Jag får se.

På återseende! I hope..

Inga kommentarer: