lördag 13 augusti 2011

Redan kväll.

Jag har varit ute mycket idag. Vädret har varit ganska bra. I alla fall varmt. Och det är skönt för onda leder, som jag har i kroppen.

Har träffat flera bekanta när jag var och handlade. Alltid roligt, även att jag är en ensamvarg. Men jag kan vara social när det gäller. Så där gick några timmar.
Fick också en komplimang av en bekant, vi känner inte varandra så bra, men när jag sa min ålder höll hon på att dåna. :) Hon trodde mej inte, så jag visade mitt ID-kort och då fattade hon att jag var så gammal som jag är. Men vad gör utseendet egentligen? Det är det man har inom sej som är viktigt. Och visst, jag har ett glatt humör och är för det mesta positiv till min läggning. Och det kanske gör att jag ser yngre ut. Vad vet jag.

En sak som jag inte vet hur man gör. Det är att komma i kontakt med andra bloggare. Har kommenterat några, men jag har inte fått några svar. Så hur gör man? Ni som vet och har bloggat en längre tid kanske kan ge mej några råd..
För jag tycker det skulle vara roligt med eventuella konversationer av några slag. Det behöver ju inte vara så allvarligt utan bara vanligt snack bloggare emellan. Bara vanliga vardagssysslor eller någonting. Humor kanske, för det gillar jag. Ja jag gillar det mesta här i livet, utom våld och elände.






Vem gör såna här roliga skyltar egentligen? Skulle det inte vara med något om tokiga gubbar också`
Äh skit samma! Nu ska jag fixa mej lite mat. Har inte ätit sen 2-tiden idag. Så det är på tiden.

Hör gärna av er om hur jag får kontakt med andra bloggare, om ni vill.... :)

Tackar på förhand! Ha en skön lördagskväll!

Inga kommentarer: