fredag 12 augusti 2011

Har hösten kommit nu?

Det får jag verkligen inte hoppas. Är inte färdig med sommaren ännu.

Det var en tid sedan jag startade bloggen, men jag har varit så sjuk, så jag har inte orkat helt enkelt skriva här.

Men vilken tråkig sommar vi har haft. Nu tänker jag på vädret. Regn och blåsigt och några dagar med solsken. Men det har varit för lite. Hur ska vi klara en kall vinter på det här, det fattar inte jag. För tänk om det blir så kallt igen som de två senaste vintrarna. Huga mej. Det får jag inte hoppas. Bara lite snö och ett par minusgrader. Men så mycket regn som det har kommit i sommar så finns det kanske inte någon kvar däruppe till snö. Vem vet? Inte jag i alla fall.

Som sagt var så har jag varit så sjuk. Fick en riktig ordentlig influensa, med både magen och förkylning. Bihålorna och trummhinnorna sprack, så det blödde. Och sen trodde jag ett tag att jag skulle hosta upp lungorna, men nu har det lugnat ner sej. Är bara så trött efter den här duderinfluensan...

Snart ska jag lägga mej och läsa. Hittade en intressant bok som jag ska börja på. Men jag hinner nog inte så många sidor innan jag somnar, för jag är verkligen trött.

På återseende!

Inga kommentarer: