lördag 20 augusti 2011

Tystnad råder...

Jag sitter uppe ensam och läser. Ja jag gjorde det för en stund sedan. Nu sitter jag framför den öppna spisen och skriver här på bloggen. Försöker i alla fall. Älsklingen sover. Tack o lov att han får sova i alla fall. Jag får sova när den tiden kommer.

Satt och läste i en bok när jag kom på att jag fick låna väninnans bärbara dator tills i morgon. Jag tycker det låter så "fint" bärbara datorn. Det skulle va för 20 år sen. :) Då kunde vi inte ha den bärbar. :) Nej den var alldeles för tung och otymplig för det. Men nu tycker jag det är roligt. :)


Jag är skittrött. Har inte sovit något inatt. Funderar på att ta en värktablett och försöka sova ett par timmar. Sen kommer min kära vän och hälsa på. Tur att jag bakade tidigare i veckan, så jag kan bjuda henne på något gott.

Denna bild är inte min, den har jag lånat på en sajt, men det ser väl gott ut? Eller är det bara jag som gillar godsaker....

Nu ska jag försöka sova. Och jag önskar att du sover nu. Det är lördag morgon och då ska man få sov ut och ha det gott.

På återseende!

1 kommentar:

Carina sa...

Godsaker är alltid gott :)