måndag 15 augusti 2011

God kväll!

Jag måste erkänna en sak. Jag har ingen dator. :( Så just nu sitter jag hos en väninna och skriver på hennes. Bussigt att jag får låna den tills jag skaffar mej en egen. Men det kostar ju så förbannat mycket pengar. Så jag tänkte att jag skulle testa denna datorn och se om jag trivs. Och DET gör jag. Och så hjälper hon mej också med en del detaljer som jag inte känner till. Har ingen susning om någonting egentligen. Lite bara då... :)

Och i eftermiddags kom mina andra 2 väninnor till mej och jösses vad vi pratade och skrattade. De hade så mycket roligt att berätta. Vad de gjort på sina semestrar o s v. Och mina hembakade bullar och kakor, gick hem. De åt som de aldrig har gjort tidigare. Kul. (Tog med mej lite hit, så vi också kan fika senare. Har inte talat om det för väninnan ännu.) Ska bli kul och gott.



Så dagen har gått jättefort idag. Mulet har det varit men inte kallt. Konstigt att det inte regnar också, för det brukar det ju göra..

Vet ni vad? Nu kommer min väninna in med en smörgåstårta som ser helt gudomligt god ut. Och jag med mina kakor...


Vad sägs om den? Göttgött!!
Jag visade mina påsar med kakorna. Och jösses vad hon skrattade. Hon sa att jag skulle sagt något till henne. För smörgåstårtan gjorde hon igår. Så den är nog saftig och god. Återkommer med detaljer om hur den smakade och vad som var i.

Så nu måste jag nog sluta för denna gången.
Ha det så bra!

På återseende!

1 kommentar:

Kurt U sa...

Tips på dator!
www.inregodirekt.se